Uppdatering

Jag markte att klippet som jag lagt upp inte funkade sa nu har jag fixat det for de som vill titta!

Nu har vi suttit ett par timmar framfor datan och tagit igen lite sant man missat...lite grey's anatomy..lite av det nya "pa sparet" och lite musik.  Jag har kollat lite pa vad vi ska gora nar vi kommer till LA. Det finns verkligen tusen saker...Om man har tusen miljoner kronor. men det har inte vi. Disneyland vore kul. Men Pontus ar inte sa taggad pa det. Jag hoppas till tusen att Louise hinner forbi och halsa pa mig! Vi sitter i en kallare dar det luktar svett och hon bredvid mig ser ut att ha suttit pa samma plats i 20 ar, hon sover. Sa vi ska nog ga hem nu, och laga tacos. Hejda.



Kommentarer
Postat av: magnus moberg

Hej på er igen nu får ni nog komma hem för ni har vart borta rätt länge nu.Riktigt ballt hopp Elin men jag tror inte jag vill göra det.Nu till lite fakta om LA det betyder The City of Angels och grundades 4/9 1781 dom har en borgmästare som heter Antonio Villaraigosa samt några kända personer som bor där är Kat Von D från Tatto LA INK och Brad Delson gitarrist Linkin Park.puss Pappa Magnus

2010-01-19 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0