Imorgon aker vi till LA!

Igar borjade jag pa det som kommer att bli min 10:onde bok den har resan, det ar typ mer an jag last genom hela min livstid (om man raknar bort skolbockerna forstas, he he) "Lat den ratta komma in" har gjort att jag legat och dromt mardrommar hela kvallen men pa nagot konstigt vis ser jag fram emot att ga och lagga mig i parken och fortsatta idag. Vi har precis atit upp resterna av det som var kvar i var matkasse efter att ett gang grabbar partat loss pa alla andras kak. Riktigt daligt, men det ar forsta gangen det hander pa over tre manader sa vi ska nog vara glada att vi inte blivit av med mer an en klase bananer och en limpa brod, peppar peppar. Fantasin borjar ta slut har i Auckland, I tisdags utforskade vi ett ganska sa trist uteliv och igar gick vi och kikade pa "Sherlock Holmes". Och aven om det ar en cool stad sa ar vi glada over att imorgon hoppa pa flyget till LA. Ska bli grymt!





Kommentarer
Postat av: camilla

vart ska ni bo i LA?!?!

2010-01-21 @ 11:39:26
Postat av: Mikaela

Ååååh vad kul och coolt (tänkte skriva hur avundsjuk jag är, men då skulle det bli sisådär den 10:onde gången jag gör den kommentaren så jah kände att lite omväxling förnöjer..) Hur länge är ni där? OCH NÄR KOMMER NI HEM!?

2010-01-21 @ 12:32:49
URL: http://skoogm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0