Hollywood

I LOVE LA!!! Shit va kul vi har har. Vi gick ut igar langs med Hollywood Boulevard nar morkret lagt sig och det var dubbelt sa coolt! Alla lampor, skyltar, affarer, krogar, utkladda manniskor, vaxdockor, kandishysterin och allt blingbling var helt galet!! Vi bara gick och stirrade ett par timmar och kande oss pyttesma, tills det blev sa kallt att vi fick lov att ga och kopa vantar och mossa. Sedan gick vi och stirrade lite till.

Idag nar vi vaknade stralade solen och gjorde det betydligt varmare an igar..men fortfarande runt 10 grader. Vi tog bussen, eller snarare bussarna (kollektivtrafiken har ar inte sa organiserad och knappt busschaffisen vet vart han kor plus att manniskor ar ganska sa sura om man fragor om hjalp) till de finare omradena..den beromda "Rodeo Drive". Dar lag de dyraste och lyxigaste affarerna pa en lang rad och nar man vandrade dar och fonstershoppade med Gucci pa ena sidan och palmer pa andra kande man sig riktigt schtek och skulle inte bli ett dugg forvanad om man sag sjalvaste Brittan eller Annan Anka studsa forbi. Jag blev som galen. Trodde absolut inte att jag skulle bli det. Men det skulle vem som helst!! Vem visste att alla schtekmarken gjorde sa snygga grejjer? Nu forstar jag alla tjejers skohysteri!! Sjuuukt fina designersskor. Jag blev som kar i ett par for 15 000 fran CD. Och annu karare blev jag i en skinnjacka for 18. Men jag far noja mig med Pontus karlek. Allt ar dock lite billigare har an i Sverige..sa jag kopte mig ett juicy couture-sett for en tredjedel av priset hemma och Pontus hittade ett par jattefina skor....Efter det tog vi bussen tillbaka till verkligheten och slummen..haha. Och har nu spenderat en till kvall med strosande och pizza pa the walk of fame..

Imorgon blir det Disneyland!!! Jeeej. I LOVE LA!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0