24 dagar kvar

Idag är det prick 24 dagar kvar tills vi åker och fjärilarna i magen har börjat cirkulera. Efter en lång sommar av jobb och slit åker vi bort för 4 månaders chill och drill runt i Oceanien. Som ett resultat av en införskaffad minidata tänkte vi därför (precis som 316 528 andra ungdomar enligt resedagboken) låta er läsa om vår resa, fast här, och bli uppdaterade nån gång i veckan med inlägg, bilder och kanske ett litet filmklipp. Första anhalt är Australien, nästa Fiji, tredje Nya Zeeland och på hemvägen blir det ett lyxstopp i LA. Och det kommer att bli as grymt, sjukt soft och heeelt sick! Själv har jag idag återhämtat mig från 5 dagars sjukdom och håller nu på att se över min packlista medans Pontus befinner sig på stans Golfkrog och steker.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Marie Moberg

Jag tror jag gömmer mig i ryggsäcken och följer med! Kram mamma

2009-09-21 @ 15:05:31
Postat av: Louise

Yey Elin! Låter som en jätte bra idé :)

2009-09-21 @ 15:10:57
Postat av: katarina

WEEEI :D det låter super!

Ni borde ta en snabbvisit till London också ;) hehe



Ses vi innan jag åker?

PUSS

2009-09-21 @ 17:13:57
URL: http://highlightsbyk.blogg.se/
Postat av: Bella

Vi kommer sakna er... vem ska sen steka allt fläsk??

kram

2009-09-21 @ 17:56:34
Postat av: Mikaela

Ååååh vad jag är avundsjuuuuuuk! Men tänk inte på mig, jag pluggar vidare....... Jag är inte bitter, haha!

2009-09-21 @ 19:05:03
Postat av: Johanna

Hej! Jag lyckades av en tillfällighet via backpackers.se hitta er blogg! Jag och min pojkvän åker till Australien och sen vidare till Asien, om 14 dagar idag. Kanske kan vi dela lite tips o funderingar med varandra? :) Maila mig gärna på [email protected]!

Trevlig resa!

2009-09-22 @ 17:41:21
Postat av: Jeanette :)

avundsjuk!! :) hoppas ni får det super..

2009-10-04 @ 22:34:09
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0