Earplanes i mina öron

Naturkompaniet måste vara världens bästa affär, om man ska ut och resa. Men världens dyraste också. Häromdagen cyklade jag och Pontus över hela Stockholm för att hitta alla resesaker som vi behövde...Så som pyttesmå sovsäckar, magväska och stuffingbags. Tillslut hade vi hittat allt vi behövde och utmattade, efter en hel dags cyklande,  lockades vi in på Naturkompaniet tackvare deras alcogelkampanj. Och där fanns allt! Allt man någonsin skulle kunna behöva för en resa. Handla en korg full där och du kan troligtvis vara borta i så många år du vill. och där fanns också allt vi redan hade köpt, dubbelt så bra fast också tribbelt så dyrt. Men om man är en fattig ungdom som jag så kan man i alla fall köpa de där sista småsakerna som förenklar resan lite på Naturkompaniet. Jag ska tillexempel köpa deras spork (sked, kniv och gaffel i ett), deras tektowel (en handduk i vanlig storlek som går att göra pytteytte och torkar super snabbt) och deras earplanes (öronproppar som tål lufttryck). Jag har nämligen haft sjuka problem med öronen på mina senaste flygningar, avstånd spelar ingen roll, allt från Berlin till Johannesburg. Det känns som om trumhinnan ska gå i tusen bitar. En bekant med samma problem föreslog att man skulle försöka blåsa ut luft genom öronen genom hela landningen och hela starten, men i brist på den lungkapaciteten blir earplanes alldeles utmärkt!! Och allt detta ligger runt hundralappen. Finemang!

Nu ska jag ta och ladda över lite bra låtar till minidatan. Som en livlina på de ställen då Spotify blir svårt att komma åt. Här är en av det låtarna som har en självklar plats!



Kommentarer
Postat av: HEY!!!

Ni behöver ikke köpa alcogel dudes!! det är bara att snacka med mig så kirrar jag några liter!!!!

2009-09-23 @ 18:16:44
Postat av: ajuste!!!

Im simon!!!! fnixxx

2009-09-23 @ 18:17:20
Postat av: Piloten

EarPlanes köper du billigast på Apoteket eller på flygplatserna. Naturkompaniet är apdyra!!!

2009-09-25 @ 08:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0