Vi kommer tillbaka

Igår sa jag Hejdå till min farmor och farfar, Idag till Pontus familj och imorgon blir det ett Hejdå till alla mina vänner med lite vin och kycklingsallad hemma hos mig. Det är så kul och tråkigt på en och samma gång. Så tråkigt att jag precis har ätit en stor skål popcorn alldeles själv (och popcorn är en typisk sån grej man kan känna sig helt sjuk när man äter för man ser så galet stressad ut) Och så kul att jag inte riktigt kan sitta still. inte kul att säga Hejdå alltså. Att åka! Jag ser till och med fram emot en 21 timmar lång flygresa. Jag fick ett fint brev av Pontus systerdotter Maja idag, jag tycker att vi läser det nu och lyssnar till den här låten.  


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, så är det väl - för att komma tillbaka måste man åka bort... Se till att ha en trevlig resa! Jag hoppas att ni hinner blogga ofta så att jag kan följa er väg ute i stora världen.



Sköt om er!



Susanne

2009-10-12 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0