Travel sleeve

Troligtvis den studentpresent som jag kommer att ha mest användning av på resan, strax efter pengarna som jag fick av pappa som ligger till grund för att jag ens kan åka... Det är en travelsleeve! Superbra att ha alla viktiga saker i, när man är så slarvig som jag är, och tusen bra fack för tex. pass, biljett, och bankkort. Perfekt!
Nu ska jag åka hem till mitt nya hem i Stockholm. Jag har packat allt, och för tredje gången denna sommar flyttat! Men jag tänkte att det kan ju vara skönt att ha gjort innan jag åker bort. Så ska jag gå på stan och leta efter något kul som gör mitt otroligt vita rum lite roligare. Bror får följa med.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej, bor du i Sthlm nu? :)

kram på dig

2009-10-01 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0