En dag i surfers

Vad jag har gjort idag? Dagen började ganska sent till följd av gårdagens Halloweenfirande. Jag gick upp och åt en stor tallrik gröt och en macka med mjukost på balkongen. Efter det gick vi ner till poolen och låg där under nästan alla solens timmar. Med varsin bok låg vi som avsvimmade bredvid den lagom svala poolen. När hettan hade lagt sig lite tog jag Josefines Ipod med mig, satte på mig joggingskorna och tog en lång promenad längs stranden och drömde mig bort tillsammans med Kleerup och Håkan. Nu sitter jag här på balkongen och eftersvettas i kvällsolen och väntar på att Pontus och Jonathan ska bli klara med currykycklingen. Jag kan säga att det gör mig inte särskilt mycket att veta att jag har 5 dagar som kommer att se ut precis som denna framöver. Imorgon blir det dock stranden igen. De andra ska surfa. Jag tror att jag ska köpa mig en boll. Att ligga och sprattla med armarna i hajrikt och strömt vatten var inte min grej.

See ya





Kommentarer
Postat av: Maria Broberg

Åh fy så underbart ni verkar ha det!Njut så mycket ni kan!Var rädda om er!

Kram Maria B

2009-10-31 @ 13:51:58
Postat av: Maria Broberg

Världen är bra liten, såg att ni sprungit på Johanna!Maria (igen)

2009-10-31 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0