Byron

Anledningen till att vi inte har skrivit pa ett tag ar att vi har haft det sa sjukt mycket underbarare an ni i kalla sverige nagonsin kan forsta. Byron Bay ar helt galet. Det sjukaste, varmaste, finaste och roligaste stallet jag nagonsin varit pa! Bussresan hit var lang, kall och bussen var halvtrasig. Pontus hamnade bredvid en kille som berattade att han slappts ut just den dagen fran fangelset och var pavag hem for att se sin familj for forsta gangen pa tio ar, sa han sov inte sa mycket under den resan. Det forsta hostell vi bodde pa var mer som ett hotell, det var sa sjukt fint, med sjotema, en jatte fin terass och hur nice som helst. Vi lag pa den milslanga stranden hela dagarna och om kvallarna delade vi pa en flaska vin och njot av vart fina hostell efter att ha bott pa ett riktigt skit hostell i Kings Cross. Redan forsta timmen sag vi en meterlang jatte odla, en "possum" (ar inte saker pa vad man sager pa svenska da vi inte har natt liknande..men typ pungdjur tror jag man sager) och en gigantisk kalkon, sa vi bodde i rena zoo:t. Men var granne snarkade varre an bade Janne och pappa tillsammans sa vi bytte hostell efter tva dagar. Nasta hostel var ocksa sjukt nice, jatte nara stranden och varldens drag. Vi bor i ett 8:personers dorm med 3 svenskar, en Hollenadare och tva Irlandare och vi har helt sjukt kul tillsammans. Igar gick vi alla ut och kakade och partade tillsammans, det var galet.

Idag har jag och Pontus varit pa aventyr igen. Vi skulle promenera till fyren, och man fick valja mellan tva vagar, den enkla och den svara. Sjalvklart skulle Pontus tvinga med mig pa den svara, som bestod av tat regnskog, tusen trappor, miljoner djur men ocksa en otroligt vacker utsikt. Jag var omsom arg och omsom glad over att pontus tvingat med mig pa djavulsvandringen men det slutade anda med att jag var arg da det ringlade en stor acklig gron orm precis vid mina fotter,sen blev jag i och for sig glad igen nar vi gick intill delfiner. Jag skulle vilja lagga in bilder men det finns ingen minneskortlasare pa den har datan, sa det far bli en annan dag!

See ya.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Guuud vad underbart ni har det. Kanske ska skita i min dumma utbildning och komma till er istället, låtersjukt mycket mer värt tycker jag. Hare fortsatt toppen! Puss på er!

2009-10-25 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0