5 saker jag bör veta hur man gör

Jag är en otroligt rastlös person. I en konstig kombination med neurotiska stressammanbrott. Kanske är det just det som blir resultatet av en rastlös själ. Därför har jag nyligen inhandlat 5 pocketböcker att ha med mig på resan och har också idag börjat sluka Maria Svelands roman "Bitterfittan". Men till och med läsning ligger på gränsen till att få mig att känna mig rastlös och därav för min kära karl en daglig kamp om att hålla mig sysselsatt. Idag måste jag säga att han har lyckats ypperligt! I sin hylla hittade han en gammal studentpresent, boken "101 saker du bör veta hur man gör", så ur den valde han ut 5 saker som jag ska kunna när dagen är slut, alla måste självklart examineras. Än så länge har jag lärt mig att jonglera med 3 bollar, och jag har lärt mig hur man kan undvika jetlag. jag är mitt uppe i att lära mig att knyta en slips och att dansa magdans och den sista och femte har jag ännu inte fått avslöjad för mig.Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fan vad jag garvar när jag läser det här, jag kommer sakna dej och din rastlösa själ.

2009-10-13 @ 10:07:33
URL: http://youaresofine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0