vart ar mitt har?

Hej. Vi ar kvar i Brisbane, I gar var vi pa zoo. Elin fick halla en Koala och var helt salig resten av dagen.
Efter en heldag bland djur i alla dess slag sa akte vi bat hem igen och lagade ihop lite havregrynsgrot till middag.
Denna dag har inte varit lika handelserik, jag var och klippte mej i morse och har inte mycket har kvar, men fan vad bra det blev. Elin skrattar hela tiden. Senare i kvall blir det nog en bio visning pa stans biograf.
Njut av bilderna dar hemma i forhoppningsvis kalla och ackliga Sverige!!!


    



Kommentarer
Postat av: Marie Moberg

JA det är kallt och äckligt Sverige, nöjda nu!!!!!! Åååh vilken söt koala, jag förstår att du var salig Elin, men Pontus jag saknar bildbevis på klippningen. Saknar er. Kram Marie

2009-11-09 @ 08:37:37
Postat av: Susanne

Tur för er att ni har det bra, och träffar söta djur. Jag vill också se en bild på nya frissan!



Blåser gör det, och det blir mörkt tidigt...

2009-11-09 @ 13:43:29
Postat av: Louise

ÅH vad mysigt med en liten koala! och jag älskar peacelinnet :) saknar dig Eliiiin

2009-11-09 @ 13:48:37
Postat av: Anonym

Hej kära bror och Elin!

Jag ska fixa min skype så vi kan "ses". Ska bli riktigt kul att se dej Pontus i din nya frisyr. Vi saknar er massor. Kram från syrran med familj.

2009-11-09 @ 15:03:32
Postat av: Pappa Janne å Mamma Barbro

Pontus,kul att din nya frilla skapar intresse,jag vet hur den ser ut,såg det imorse när vi "skypade",riktigt snyggt,den var värd en femhundring.

Elin,var det en uppstoppad koala?

2009-11-09 @ 22:41:48
URL: http://elinochpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0