Tada!


Tada!! Sahar ser han nu ut, el prinso. Fint va?


        
Fore       Efter


Idag har vi haft en skon dag pa stranden. En snall fabror som ar nagon form av vaktmastare har pa hostelet sag oss pa var promenad ner mot stranden och stannade och plockade upp oss med argumentet "det gor ont att se er motionera sadar". Efter det gav han oss en privat aktur runt i Noosa sa att vi fick se allt man borde se och gora, det var perfekt! Efter det lag vi bara pa stranden och hade det skont. Jag gillar Noosas strand, det blir ganska djupt fort, vagorna ar ganska langt in sa man kan simma ut forbi dem och ligga dar och flyta nar man inte har lust att leka, och det har inte varit en haj har pa 50 ar! Efter stranden lag jag och laste ut min bok bid poolen och forberedde mig pa vollybollmatchen som vantade. Nu vantar tacos!!

See ya / Elin


Kommentarer
Postat av: matilda

gor sa att man kan trycka upp och forstora efterbilden pa pontus!! jag vill se storre!!

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar jag tror det ar tva timmars skillnad hos dig och mig nu va? det ar sommartid dar du ar val? alskar!

2009-11-12 @ 02:09:55
Postat av: Bella

STÖÖÖÖRRE BILD tack!!!

I morgon är raggmunkar ....tjoho!!!

2009-11-12 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0