Aj!

Imorse ramlade jag ner for trappan och skrapade upp mina tar, mitt kna och min fot. Da var det jatte synd om mig. Jag missade till och med pilatespasset som de holl helt gratis i parken for att jag var sa chockad av mitt fall. Annu mer synd om mig var det nar jag hoppade i den stora poolen som visade sig vara saltvatten. Mindre synd om mig blev det i for sig nar jag fick en smoothie och en banankaka med jordgubbar pa till lunch, snacka lyx! Sen fick jag ocksa ligga vid poolen hela dagen och lasa sa nu har jag inte sa ont langre.

Har i Cairns ar det okej. Vi traffar valdigt manga roliga manniskor men det regnar mest hela tiden. Igar utforksade vi regnskogen pa riktigt. Vi gick en sjukt lang men vacker regnskogsvandring och sag fina trad och faglar och sant. Sedan gick vi ocksa pa en konstutstallning som var valdigt konstig och nastan lite laskig. Och pa kvallen spelade vi Rappa Kalja med tva svenska tjejer fran Are och at spaghetti och kottfarsas. Annars gar vi mest och langtar efter att fa aka till Fiji. For nagra dagar sedan kopte vi tva till Lonely Planet bocker om Nya Zeeland och Fiji sa nu kan inget ga fel. Pontus sitter och tittar pa hyrbilar pa Nya Zeeland har bredvid och det vore verkligen hur soft som helst, vi maste bara kolla upp lite med priser och forsakringar och sant. Men livet leker vidare.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Hoppas ni hittar en hyrbil...Nar vi fragade sa sa de att det inte fanns nagra...hogsagong! Vi bokade ett busspass pa Backpacker World Travel. Vi kopte Nordpasset och fick soderpasset pa kopen for $374...erbjudandet gar ut imorgon formiddag (mandag)...bara sa ni vet om ni inte hittar nan hyrbil. Ha det fint sa hors vi :)

2009-11-29 @ 09:11:17
Postat av: Bella

Tja ba!! Tänkte bara höra när ni kommer hem??? Vi har lite jobb åt Pontus typ runt den 20 januari...om han vill=)

2009-11-30 @ 17:30:51
Postat av: anonym

hahahahahahah jag maste bara skriva hahahahahahaha

2009-12-01 @ 14:15:20
Postat av: matilda

nu saknar jag dig sa mycket att jag pa riktigt spricker elin!

vaknar dock till ditt fina ansikte i kalendern varje dag! loveu

2009-12-01 @ 14:16:10
URL: http://matildabroberg.blogg.se/
Postat av: camilla

jag är inte avundsjuk nu heller. tycker det verkar för varmt!

2009-12-01 @ 18:03:16
Postat av: Pappa Janne å Mamma Barbro

Nu vill se och höra hur ni har det på Fiji..!!!!

2009-12-04 @ 23:24:16
URL: http://elinochpontus.blogg.se/
Postat av: Linnea W

Saknar dig Elin :( <3<3

2009-12-09 @ 11:47:06
Postat av: Emma GHEBARRRRRU

dålig update här hallå..

2009-12-09 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0