God Jul!

Igar akte jag och Pontus till en av de storsta forsarna pa Nya Zee och raftade! Det var sa sjuukt kul! Vi hamnade med tre andra svenskar som var grymt roliga och jag tror aldrig att jag har skrattat och skrikit sa mycket under en dag. Vi akte ner for ett fall som var sju meter! sjukt laskigt. Och sen fick vi ocksa simma ner for ett annat fall. Man flog ner, som for en kana och hamnade sen under vattnet och fortsatte att glida med strommen, sen rullade man ihop sig till en boll och kom upp pa ytan. Coooolt! Vi Sledgade ocksa, da ligger man pa en brada och aker ner for forsen. Sa idag ar vi helt utmattade och har traningsvark i hela kroppen. Vi har varit inne i stan och julhandlat, sa imorse nar vi vakande bjods det pa skinkmacka och varmchoklad och pepparkakor!! Till lunch blir det kottbullsmacka och till middag lax, mmm! Julgodis har vi ocksa kopt sa att det racker! Jag fick ocksa ett paket av pontus, en skiva med 60 jullatar pa och glitter med deoder att ha pa bilen, haha! Sa julstamning ska det nog bli!!! God jul till alla! Och om nagon forsokt att hora av sig till mig sa har inte min telefon funkat pa en manad, sa hor av er till Pontus istallet! (0707940124)

 


Kommentarer
Postat av: Pappa Janne å Mamma Barbro

Vilka bilder,ser riktigt kul ut,vet hur det känns!!

Hoppas att ni får en bra julhelg,vi saknar er.

God Jul ,vi hörs snart på skype igen.

2009-12-24 @ 10:05:21
URL: http://elinochpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0