Fijiii

Bula! = hej

Efter att i tva veckor ha oluffat runt band Fijis alla oar har vi nu kommit tillbaka till fastlandet. Det har varit helt sjukt och obeskrivligt och vi har haft den basta tiden nagonsin, pa riktigt! Forutuom att bara flyta med in i 'Fijitime" och legat pa kritvita strander hela dagarna och last, har vi snorklat, vandrat (det haftigaste och jobbigaste jag gjort  i hela mitt liv, dar vi under tre timmar besteg/klattrade upp for ett 600 meter hogt berg), atit god och acklig mat, besokt olika byar, traffat skona manniskor och badat skiten ur oss, eller av oss..med tanke pa att det inte har funnits mojlighet till att vara sarskilt renlig av oss, faktum ar att det inte ens funnits mottagning och internet. Men coolt har det varit. Jag har pratat slut min tid nu med alla pa skype och darfor far jag ladda upp fler bilder imorgon!! 

Hade.


 
   

Kommentarer
Postat av: Pappa Janne å Mamma Barbro

Ja vad säger man...ser ju inte ut att gå någon nöd på er precis.Funderar starkt på att ta en sväng till Fiji snart!!

2009-12-12 @ 14:47:05
URL: http://elinochpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0